Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 25, 2009

kena disiplinkan diri



alkisah.. nak story ler pasal bebarang Usana yang aku order itu hari...
kalau sebelum nih dok try Nutrimeal saja... (and i really do lost some inches here and there)
so sekarang aku nak try pulak
their supplement..

sejujurnya aku nih jenih yang susah sikit nak disiplinkan diri amik pills...
tapi aku sekarang berjanji dengan diri aku yang aku perlu jadi
seorang yang lebih sihat...
dan aku perlu disiplinkan diri mengambil supplement
bagi memastikan badan aku cukup keperluan nutrientnya...

dan aku mencuba Essentials sebagaimana yang pernah aku tulis di sini
produk terbaik dari Usana...

bukan susah pun nak buat pesanan...
hanya online.. masuk ke laman web Usana...
click2 benda apa yang nak beli... then tunggu jelah...

haaa ni barang aku dah sampai.. bungkusan yang rapi
dan mmg puas hati dengan servis yang digunakan
dah le murah..
RM 4 jer tau





inilah barang2 yang aku beli itu hari... Nutrimeal (Chocolate) and the Essentials..
aku sedang cuba disiplinkan diri aku tuk makan..
so kekdahnya...
walaupun di sarankan tuk amik 3 pills daily... tapi aku cuma amik 2 jer..

pagi lepas breakfast n malam sebelum tido...
aku bukan takmau ikut.. tapi kalau waktu tengah hari tuh...
aku cam kelam kabut sikit kat umah...
so takpelah...



apapun yang pasti aku cuba menjaga kesihatan aku... the reason why aku join Usana...
sejujurnya aku nih bukan ler orang yg pandai nak ajak orang masuk n join or to try the product...
tapi kalaupun tidak dapat menjual kepada orang lain..

dapat untuk kesihatan diri apa salahnya kan...


so buat semua yang membaca blog aku nih...
kalau korang teringin nak try Nutrimeal or nak amik supplement nih
do email me or buzz me when u see me online...

setakat yang aku mampu bantu aku akan cuba...
korang boleh baca testimonial dekat blog MrsImran n Leed..

aku hanya boleh menulis berdasarkan apa yang berlaku pada aku..


Independent Usana Distributor
inz8799@yahoo.com
0194758739

0 Comments:

Post a Comment