Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 27, 2009

tetiba kata hati.....


selamat malam semua..
huhu..

ntah tak tau kenapa.. sejak dua menjak nih.. rasa cam tadak idea pulak nak tulis pe dalam blog aku nih.. ciannya blog aku... mungkinkah disebabkan aku sibuk bebenor.. or maybe sebab aku dah tadak mood nak berblogging...

uishhh idak le mahu berhenti memblogging..
blog ler tempat aku luah segala isi hati perut aku...
benda yang jarang aku bualkan.. benda yang susah tuk aku luahkan..
kebanyakkannya ku tinggalkan di sini..

blog ini juga memiliki cerita tentang anak2 aku...
kerja aku.. suka duka aku...
ilmu2 yang aku ingin kongsikan..


dan blog juga yang temukan aku dengan kalian semua...
u guys rockssssss....
walaupun kita tak berjumpa... tapi aku yakin suatu hari nanti..
insyaallah aku akan kenal korang semua...






Independent Usana Distributor
inz8799@yahoo.com
0194758739

1 comment:

  1. biaserlah tu kak..zaila pon kadang2 takde idea nak karang pasai apa..hihihi..

    ReplyDelete