Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

November 11, 2009

aku masih dengan Usana


da lama tak story pasal Usana kan...
haaa jgn ada yg kata aku dah stop guna...
NO..NO..NO

aku masih menggunakan produk Usana...
Nutrimeal and Essential..
mana boleh tinggal...

Nutrimeal is my meal replacement..
and Essential is my supplement...

alhamdulillah.. rasa makin sihat...
walaupun asyik tak cukup rehat... tak cukup tido..
tapi aku jarang rasa penat or letih..
maybe sebab dua2 produk nih...


and syukur jugak sampai sekarang aku masih bf Afi..
mungkin jugak berkat amik supplement tuh...
yolah kalau nak harap pemakanan aku..
tak tau le cukup ke idak nutrisi yang aku bagi pada Afi..
tapi dengan Essentials aku yakin..
semuanya yang perlu pada Afi dia akan dapat...


and owh...
kalau korang rasa Usana nih sama macam MLM yang lain..
then go read this article written by one of Usana's Distributor
she studied it and simplified it..
to make it easy for everyone to understand what Usana is about

so korang..
kalau yang nak dapatkan kesihatan yang lebih baik berbanding sebelumnya..
why not give Usana a try..
da ramai yang cuba..
n dah ramai yang menyukainya...


Get Usana Nutrimeal @member price (RM114 including postage)
Buzz me for more @ inz8799@yahoo.com
Testimonial can be found here

Independent Usana Distributor
inz8799@yahoo.com
0194758739

0 Comments:

Post a Comment