Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

November 24, 2009

cedera....


sorry for being silence these days...
hmm for several reasons..

1. hp aku dah weng... camera da tak boleh guna.. aku pun tak tau kenapa... this happen sejak balik dari family day di SP itu hari...

2. ingatkan cuti nih dapatler nak ber'online'.. ropanya lagi susah.. time cuti ni lah tetiba si kembar aku tuh.. rajin bebenor nak membelek buku.. so kekdahnya aku kenalah ngajar... sebab dorang dok pulun nak buat math n science... buku baru aku beli itu hari... huhu.. tapi kot mana pun ada bagusnya jugak.. dari dok ngadap tv 24 jam..

3. keadaan umah yang agak huru hara.. membuatkan aku rasa cam i need the time to clean n do some spring cleaning... banyak benda perlu di bersihkan dan di'buang'.. ikut cakap adik ipar aku kalau beli 1 benda baru mesti kena buang beberapa barang lama... so mmg banyak benda yang aku nak kena 'buang' esp nota2, kertas2 zaman belajar dulu

4. aku mengalami kecederaan di ibu jari kanan aku.. kena berus dawai yang dok guna buat basuh periuk tuh.. sakit weiiii.. agak dalam jugak terhirisnya..


Independent Usana Distributor
inz8799@yahoo.com
0194758739

2 comments:

  1. hihi..cuti pn x free eh..? babe i nt ada kat penang tmorrow. dekat ke dgn umah u..? leh jumpe nt..? harriz leh knal2 afi. bkn selalu dpt chance ni. jommm...!!

    ReplyDelete
  2. hmm bl blik dr penang.. am going to klang this saturday...

    huhu agak jauh dr perlis ke penang.. penang belah pulau ker

    ReplyDelete