Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

December 29, 2009

belum rezeki dorang....

kiranya alasan aku untuk tidak hadir ke Friso Gold Family Day Out itu mungkin ada sebabnya... huhu.. harini mesyuarat kat sekolah.. semua guru kena hadir pada 2 Jan 10 sebab hari pendaftaran tahun 1 dan pra sekolah... hmmm...

takpelah.. mungkin belum rezeki aku tuk ke sana.. harapnya Nuffnang anjur lagi tahun depan.. dan bagi lagi peluang tuk aku hadir...

aku bukan pe.. yang rasa ralat sangat tuh.. sebab niat aku mmg tuk anak2 aku.. aku harap sangat dapat bawak dorang gi jalan2.. last dah nih.. sebelum buka sekolah.. sebab nanti buka sekolah am hoping that they are going to concentrate towards their school activities.. taknak la tuang2 kelas lagi.. hehe.. pengalaman masa Prasekolah dulu.. tapi mungkin juga belum rezeki dorang tuk hadir ke event tuh...

papepun to all yang pergi do have fun ok...



0 Comments:

Post a Comment