Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

December 14, 2009

ku sangkakan panas berpanjangan ... rupanya....



that happen to me.. when i was expecting that today will be a very happy n enjoyable moment for both me n Hn n not to forget the kids.. it turn out to be the opposite one... well i think i'm just hoping for something that i could not reach for..

huhu.. sadissss sungguh..

mungkin sebab tulah orang tua2 pesan... jangan dok seronok sangat.. nanti kang sedih.. rasanya ada benarnya kata orang tua2 nih... like what happen to me yesterday.. it was fun.. being out with the whole family (mama, abah, the kids, my bro n sis) sangatlah menggembirakan aku.. walaupun terpaksa carry the 8.6kg baby.. tapi saat bersama dorang was fun..

kami ke Wang Kelian.. walaupun panas tapi seronok sebab dapat jalan2, teman mama n adik2 shopping.. beli things for twin n Afi... makan2 dan semuanya.. then otw back kami singgah jua ke Pdg Besar.. walaupun tidak berhabisan bershopping (sebab aku kan ada sikit kelemahan dengan bershopping di kedai2)..

balik.. singgah makan dekat Anjung Keli.. Hn joined us sebab dia baru balik dari AS.. then terus gerak balik rumah sebab abah nak rehat sebab nanti nak gerak balik Kulim pulak.. it was such a day for us tapi perasaan gembira itu mengatasi segalanya..

around 6 abah, mama n adik2 aku balik ke Kulim.. sedih sekejap..

panas yang ku sangka sampai ke petang.. rupanya hujan turun jua di tengah hari (acehhh).. thing get a bit messy bila malam tuh tetiba Hn carik his keys... it was a bundle of keys.. (segala mak nenek kunci lah kan) and suddenly aku teringat yang waktu nak keluar gi Wang Kelian awal tadi adik aku yang kunci rumah.. haaaahhhh sudah.. aku mmg dah agak harus tertinggal kunci tu with him.. minta Hn carik jgk dalam bag aku kot ler ada.. tapi dia cakap tadak..

i know he is mad.. dan aku terasa sangat with his word.. i admit to the mistake that i've done.. tapi kenapa masih nak marah2... things happen ok.. tapi bila dia dah kuar statement gitu.. aku terus terasa hati.. n kegembiraan aku di siang hari terus tersentap.. i was so sad..

mujur time tu dah solat Isyak.. lepas jer Hn kuar... i decided to tido.. Afi pun dah tido time tuh.. lega sangat.. had my headphone on.. then terus tido... aku sedar Hn balik n said something about the keys.. (yang aku dah suruh adik aku pos kan today, but he said tak payah takut hilang pulak nanti.. fine)

and today.. we did exchange our anniversary wish.. tapi aku rasa seperti ucapan itu aku sampaikan dalam keadaan penuh keterpaksaan.. aku tak rasa apa2 yang seronok hari ini.. just a normal day... dan ianya cukup mengganggu mood aku.. haaaahhh..


am hoping that am going to be ok soon.. cause i had it when it happen...





0 Comments:

Post a Comment