Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

December 19, 2009

sonok sekali sekala dapat bershopping




kemarin kami sekeluarga keluar bershopping..
hehe..

jalan2 ngan mama best jgk..
tapi yang tak best sebab Afi takmo duduk dalam stroller dia..
so most of the time kena dukung...

dan tambah best jugak sebab dia langsung tak tido sepanjang2 kami kat
dalam Jusco tuh..
letih sungguh dibuatnya..

tapi dalam dok letih tu sempat jugak aku memborong secara sakan..

barang yang aku shopping dalam Jusco nanti aku letak gambar...
ni gambar yang kami (aku n mama)
beli di Elianto






Miracle White Multiplex BB Cream (SPF 45 PA+++) for RM 47.20


Moisture Lipstick for RM 10
sebab ada less 50%

hehe.. itu mama beli dan aku rembat 2 batang lipstick from the same
collection as mom, mascara, toner a lip gloss...

total hasil rembatan agak men'teruja'kan.. tapi that was a gift from me to myself, my mom and
her gift for herself jua...
kiranya belanja diri sendiri la..
some of her purchase aku bayar..

dalam Jusco aku beli baju.. stationeries tuk twin (pencils, erasers, sharpener) dalam 1 set for two..
haha jimat di situ..
pastu beli color pencil..
pembalut buku..

then aku telah terembat

hehe..
ingat nak borong ler sekali barang2 for me going back to school..
tapi tak sempat..

lain kali lah..





0 Comments:

Post a Comment