Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 24, 2010

aku bagai sorang pendatang.....

hmm sewaktu dok menaip nih.. aku baru jer selesai meng'edit' jadual waktu sekolah aku buat kesekian kalinya.. adehhh nape ye aku dok tengok sek lain cam sekali buat jer dah ok.. tapi sek aku nih dah kali ke 3 kalau tak silap aku kena buat editting... aku bukannya tak leh buat cuma curious lah...

this time around the changes had to be made due to ada sorang cikgu yang kena ajar 5 diff subjects.. bukan aku yang tetapkan ok.. aku cuma ubahkan jer.. so tadi da siap draftnya.. nak tunjuk dulu kat all the PKs' and oso the GB sebelum print out.. tapi kalini aku print siap2 tuk cikgu.. hajatnya nak biar dorang tengok dulu kot ada salah silap biar kalau ada adjustment pun buat sekali harung jer..

bukan per... aku tak kisah sebenarnya nak ubah jadual baper kali pun tapi sejak haritu kena sound ngan GB yang dok ulang baper puluh kali dah.. jgn jadi cam tahun lepas sampai baper kali ubah jadual (bukan atas kehendak aku ye) so aku cam.. alahai tak bestnya kalau nanti dia sebut2 lagi hal nih..

yup there are teachers who demand this n that.. takpelah.. kalau nak demand pape pun please inform orang yang sepatutnya.. jgn dok main cakap2 kat aku jer.. aku hanya terima arahan dari PK once dorang decide which to change n what to change.. the rest korang gi lah sembang ngan orang2 yang sepatutnya.. bukan aku takmo tolong tapi at least they know what are the changes and so on..

huhu dah jadi sesi luah perasaan pulak..




aku boleh buat kerja dengan sedikit aman dek kerana bebudak ada di rumah IL.. around 11am tadi aku gi hantar ngan Hn.. sebab byk kerja yang perlu diselesaikan by today.. iron baju sekolah twin... basuh kasut sek (kerja Hn), basuh cover walker Afi (ya rabbi dah comot sungguh.. dia dok menggigit the cover).. lipat kain.. ada kot sebakul 2 heheh.. then nak kemas2 rumah sikit.. pastu tadi da siapkan jadual baru...

lunch pun tidak harini sebabnya tadi around 10 da sorruuuu capati.. yummy.. hmm korang lak lunch pe harini... laaaa dah petang ropanya.. lunch ke benda lagi...

0 Comments:

Post a Comment