Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 01, 2010

I want Usana Biomega for FREE

sebab apa aku nak Biomega tuh...





aritu baca blog Mr & Mrs Imran about this

jadinya aku ingin mencuba...
dan ini adalah sebab2 musabab kenapa aku nak Biomega itu








1. aku nak anak yang sihat dan lebih bertenaga untuk melakukan akt seharian




senyum tawa mereka mampu membuatkan aku kembali segar..
kelincahan mereka mampu membuatkan aku bahagia menjadi ibu..


2. aku impikan anak2 yang hebat dalam akademik



kalaupun tak dapat no 1 or 2 (hehe impian tuh kena tinggi)..
tapi cukuplah agar mereka sentiasa bersedia untuk belajar dan
menerima ilmu dan dapat menggunakan ilmu sebaik mungkin..

sebab aku dulu tak baper pandai.. so kalau boleh ler kan..
aku nak anak2 at least lebih pandai sikit ler dari aku kan..
hehe..

3. aku tahu USANA is one of the best supplement provider


dah terbukti kan.. so takkan tak mau cuba lagi kot..
kalau mampu beli benda2 lain yang ribu riban reganya walhal kesihatan kita tak tentu ke mana...
lebih baik ler laburkan duit tuh untuk menjaga kesihatan kita nih..

aku bukan nak condem orang yang suka berhabis beli bukan2 tuh..
itu hak orang ler.. duit dorang..
tapi kekadang nih.. kita nih kena ada dan diberi kesederan..
bahawa kesihatan adalah lebih penting

kalau asyik sakit2 jer.. camner.. susah jugak kan..
so why not choose the best for our own good..
in this case.. its for my kids own good n for me too..

hehe.. sebab bukan tuk budak jer Biomega nih kan.. kita pun kena makan juga..

4. aku taknak tengok anak aku asyik sakit jer...



tengok ni haaa. kalau asyik sakit cam gini.. mana tak susah hati...
so why not give Biomega a try...
it's good for health kan...

aku dulu masa mengandungkan kembar langsung kurang ilmu
bab2 supplement semua nih..
so dorang mmg tak dikenalkan dengan pemakanan tambahan yang baik..
kalau makan pun hanyalah multivitamin (tu pun ikut dan jer makannya)
sebagai ibu aku hanya inginkan yang terbaik buat dorang..
tak kisahlah mahal ke murah.. sedap ke tidak..
hebat ke tidak.. tapi kalau itu yang terbaik aku akan usahakan untuk dorang..
aku sayang anak2 aku.. kerana merekalah segalanya buat aku

kesimpulannya.. aku nak guna Biomega tuk anak2 aku sebab aku ingin anak2
tahu yang aku berusaha memberikan yang terbaik untuk mereka..
aku taknak satu hari nanti dorang kata..
apa yang berlaku kepada dorang adalah disebabkan kekurangan di pihak aku..

aku nak mereka tahu yang aku sanggup buat apa saja demi mereka..
aku tak mahu berkira sangat bab duit kalau ianya berkisar tentang kesihatan
dan masa depan mereka..

aku mahu mereka mempunyai masa depan yang lebih cerah..
dan ini bukanlah hanya untuk kembar aku
tetapi juga untuk































0 Comments:

Post a Comment