Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 02, 2010

mai dah penyakit aku yang satu nih

sakit kepala la pulak.. apesal ha... huhu...
adakah kerana begitu asyik mengadap pc buat jadual itu hari.. or isit because of tak cukup tido lately (Afi musti jaga n then nak main2 pulak)... or maybe sebab stress dan on red flag sama kot.. harapnya akan baik menjelang esok.. tak sonok ah sakit2 kepala nih...

hmm mungkin juga sebab 2-3 hari nih kan aku tidak mengambil dos kafein aku.. hahaha... yolah dah 2-3 aku tidak minum samada Radix or nescafe or neslo.. huhu.. ubat aku tuh...

aku mmg wajib dalam sehari harus minum either of the above mentioned.. kalau tak mulalah sakit kepala datang menyerang.. itu mmg tak boleh tinggal.. tapi heran jugak time pregnant dulu cam ok jer.. hehe.. time puasa satu lagi.. haaa ni musti mainan minda aku jer kan...

tapi apapun aku musti minum... satu sebab mmg aku suka nescafe dan dua sebab aku suka juga... hehe tadak alasan lain...

mana nak carik nih.. aku tak suka kalau buat sendiri.. aku nak orang tolong buatkan tuk aku... sapa nak tolong buat.. sila poskan tuk aku....


gila ke apa aku nih...





0 Comments:

Post a Comment