Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 10, 2010

men'joli' katak...






printer da ok so aku sedang joli katak mem'print' segala material for lesson.. almaklum ngajar bebudak kecik kan (year 1) so mmg kena banyak guna aids.. kalau ngajar cam ajar teori kat bebudak diploma or degree (cam dulu masa kat KP*M) harus budak tengok muka aku cam 'apalah cikgu aku dok bebel nih'


hehe.. kalau nak ikut mmg boleh buat teaching aids sendiri.. sebab so far dorang cuma kena recall balik on alphabets n number.. tapi bab worksheets aku agak segan nak buat so aku amik dari internet jer.. senang kan.. hahah penyegan sungguh aiiihhh...


most of the sheets aku amik dari abcteach.com.. banyak worksheet ada kat situ.. korang gi lah tengok.. sesuai tuk bebudak for english n math..


k lah.. nak buat kerja dulu kang da nak gi umah MIL pastu nak gi Alor Star.. pastu otw back nak singgah umah kawan Hn pulak... so to all yang kerja selamat bekerja n yang cuti selamat bercuti

0 Comments:

Post a Comment