Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 09, 2010

ni kan laptop sekolah...


hmm if earlier korang datang blog ini agak tunggang langgang jadiknya.. itu adalah kerana harini aku cam kerajinan sikit.. bangun pagi tadi pas Hn kuar.. aku temankan si kecik tu tido kejap.. pastu bila dia dah bangun.. main2 kejap then mandikan dia.. sambung tido lagi..


waktu tu lah aku basuh baju.. banyak ler jugak.. kira kena buat round 2.. hehe.. mujur twin belum lagi secara rasmi memakai seragam sekolah dorang.. kalau tak mana nak rendam, tonyoh lagi kan..
buat breakfast tuk twin (spaghetti buleh tuk breakfast).. jemur baju round 1 then terus da tak tau pe nak buat (konon ler kan).. on my laptop then terus rasa cam nak ubah jer blog aku.. so setelah beberapa jenih theme aku dah cuba.. finally my heart stick to this one.. simple jer.. cuma 3 column..
godek2 sampai terlupa yang all the coding ada dalam laptop satu lagi.. ni kan laptop sekolah so aku tak sumbat segala mak nenek dalam nih.. so terasa cam kosong ler pulak side bar aku.. takat mana yang ada dulu lah noo..
kalau nak ikut mmg banyak aku nak ubah especially the date n oso the comment section tapi aku cam tak reti ler pulak kan.. so what i did was.. edit some pictures for my header.. then susun2 sikit.. pastu wallah.. dah siap my new layout for my blog...

0 Comments:

Post a Comment