Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

January 31, 2010

sentiasa berubah..

kat umah da ramai orang datang... alhamdulillah masak2 pun da siap sebelum kul 12 lagi tadi.. lauknya pun dah siap hidang.. ada gulai ikan, ulam2 (uuuuu sedapnya), buah tembikai, air roselle (keluaran sepupu aku)..
adehhh tak sabar nak makan.. tapi skrg tengah tengok2kan Afi.. dia sedang tido dengan nyenyaknya.. setelah penat dilayan oleh semua atok2nya.. sepupu2nya.. hehe.., am so glad yang Afi senang dengan orang.. meaning dia tidak memilih untuk duduk dengan sapa... sapa pegang pun dia ok jer.. cumanya aku dok tengok lately dia lebih senang kalau orang laki yang pegang dia.. i think he misses his dad.. yolah 2 hari tak nampak Hn.. he's at KL kan.. malam ni kot baru bertolak balik...
esok pagi kena bawak Afi g klinik for his monthly checkup... ramai dok tanya baper berat Afi sekarang.. ntah aku pun tak tahu.. pakcik aku cakap maybe da lebih 10kg.. yeke.. tapi mmg da berisi si kecik tu sekarang..
am so sorry kalau korang masuk blog aku recently keadaannya agak huru hara.. ntah aku pun tak tahu bila agaknya rumah aku akan kekal.. asyik dok berubah jer kan.. tapi mujur sekarang nih blogger dah ada option whether to keep all the widgets (asal) atau nak buat baru.. senang ler cuma sekarang ubah theme jer.. hehe.. tu pasal lagi kerap ler aku mengubah..

0 Comments:

Post a Comment