Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 21, 2010

campak

nothing much to tell.. just a quick one.. since Afi is still sleeping..
yup dia kena demam campak.. memula aku ingat ruam akibat panas tapi kemarin lepas aku bagi dia makan sup + ayam (campak tak boleh makan ayam kan) mmg kuar lagi banyak merah2 di badan dia.. sorry baby.. mama tak tahu..
so last night kami gi amik penawar dekat rumah sorang pakcik nih.. mujur kawan Hn tahu rumah tuh.. so last night kurang le sikit merengek2 tuh.. tapi apapun aku rasa Afi kuat orangnya.. he doesn't seem to bother with what happen to him.. yolah takat merengek tu aku rasa biasalah sebab miang kat badan tuh.. tido semalam pun ok tapi kerap ler terjaga n aku bagi minum banyak air masak sebab nak kurangkan panas dalam badan dia...
so korang.. please pray so that he will recover soon.. am a bit worried sebab esok da start sekolah.. camner kalau esok dia tak mau dengan Mak Na dia

0 Comments:

Post a Comment