Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 25, 2010

i dont know what n when it will happen

lega dapat jue rehat sebentar..
so.. esok kan cuti sempena Maulidur Rasul.. jadiknya sekolah pun cuti.. hehe sonok ler sikit... wpun risau ni sebab 2 minggu lagi da nak exam awal tahun... aku risau kan anak2 aku yang year 1 tuh dan juga pupils aku yang kat sekolah tuh..
insyaallah tiada aral kami akan balik ke Kulim esok.. tak tau lagi kul baper.. sebab Hn ada bawak budak gi game rugby di belah Nibong Tebal sana... memula ingat tak balik sebab kan baru je CNY itu hari balik bercuti2 sakan bersama family ku.. tapi bila Hn sendiri yang cakap nak balik aku on jer.. hehe.. ropanya balik pun sebab mmg kebetulan dia nak gi ke sana.. (yolah aku mana tahu game dia ada kat mana n bila)
korang pulak apa plan cuti2 esok.. semoga terisi hendaknya masa yang terluang itu..

1 comment: