Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 05, 2010

kalau boleh kan... aku mahu sangat....

(entry ini sudah di auto publish yer)
aku amik peluang surfing the Net walaupun sepatutnya aku juga masuk tido.. sebab esok mau sekolah maaa... mujur esok kelas tak banyak.. 2 jer to be exact... satu kelas Seni (y6) n the other 1 is year 1 English...
ari sabtu pulak sekolah jua.. ganti tuk CNY... musykil jugak.. sekolah aku tadak cina tapi amik cuti seminggu korang.... happening betul... so korang gi mana2 ker cuti nih.. insyaallah kami akan turun KL.. lepak umah abah.. sambil2 gi celebrate his new post (walaupun sepatutnya sudah pencen tahun ini) hehe... syukur rezeki yang Allah kurniakan tuk abah...
plan maybe nak gi Genting.. tapi rasa2 korang le kan.. ramai tak manusia time tuh.. hehe... other than that mungkin nak gi Cameron.. (aisehhhhh sama tema jer tempat nak gi pun) kalau gi Cameron boleh ler bawak budak2 gi Tambun.. mandi2... then baru lepak Cameron.. tapi agak2 cam ramai jugak orang kan... yolah cuti panjang... tapi sekolah mama aku tidak amik cuti... dorang setakat ari Selasa jer... hoping to be at KL.. then boleh jumpa adik2 aku.. rindu sangat... then boleh gi jalan2... (crossing my finger, kalau boleh nak terpa sangat Pavillion - tak pernah sampai lagi)..
hmm apa lagi nak story de morning glory.. owh pasal ari sabtu nih.. ada merentas desa n pertandingan mewarna jer kat sekolah.. aku bertugas sebagai pencatat.. ingatkan kot boleh nak jaga check point tahun nih tapi tidak jua... huhu.. tak mau argue banyak2 pasal nih.. jadi pencatat pun ok jer.. hehe... kiranya ari sabtu esok nih.. semua sekolah ler.. Hn pun ada merentas desa... twin pun sama... Afi... hehe tinggal umah Mak Na ler jawabnya...

0 Comments:

Post a Comment