Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

February 19, 2010

Wali Band - Cari Jodoh

Penah ke korang dengar lagu nih.. aku seriusss tak pernah dengar.. sampailer aritu kat sekolah.. budak2 aku yang Year 1 tuh.. asyik dok nyanyi lah lagu nih.. aku heran jugak lagu apakah kan.. pastu masa hari Merentas Desa itu hari.. waktu rehat cikgu sorang nih pasang le cd lagu.. time lagu nih bebudak boleh semua dok ikut nyanyi.. aku cam.. ehhhh bebudak ni lagu ni glamer sangat ker...
dengar kat mana kan.. kengkawan cakap kat radio pun dah selalu main lagu nih.. yeke... aku tak pernah dengar..
Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

Timur ke barat, selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh, Tuhan, inikah cobaan

Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku, aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Kar’na cuma diriku
Yang tak laku-laku

Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku
Kekasih hatiku
Siapa yang mau

Oo… o… o… o…
Ku tak laku-laku
Oo… o… o… o…
Ku tak laku-laku
Oo… o… o… o…
Ku tak laku-laku
so itu hari masa di KL aku minta adik aku bluetoothkan ke hp aku.. barulah aku dengar the whole song.. sekali dengar cam sedap jugak ye.. hehe

0 Comments:

Post a Comment