Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 28, 2010

akhirnya dapat jugak tengok wayang....




cerita sikit bab gi jalan2 kemarin.. like what i said before kami ke Jusco jer.. tidaklah jauh mana pun.. tapi jauh ler jugak.. kan tambah dengan jam bagai.. so akhirnya sampai le kat Jusco around 11 something..da sampai tak pernah2 nih parking luar... tetiba aritu saja gatai nak parking luar.. tobat ler pastu kereta panas.. tapi bukan per.. sebab sejak adik aku bagitau bangunan Jusco ada crack so aku cam tak baper berani nak parking dalam (walhal gi shopping dalam tuh ada berani)

masuk jer.. Hn ajak gi tengok wayang ada cerita apa.. hmm kiranya nak gi tengok wayang lah yer... tak cakap pun... gi naik atas tengok cerita apa yang ada.. then tengok2 ada cerita nih..



sesuai le kan dengan anak2 nak tengok.. tengok pulak show kul 12 something... kiranya mmg tepat ler pada masanya.. Hn angkut the kids gi beli ticket while me n Afi browsing through the outlets yang ada kat situ... banyak juga sales kat situ...



tak ramai orang...

the tickets (perlukan nak tunjuk)


lepas beli tickets.. adehhh sedap pulak bau popcorn kat situ.. suh Hn belikan.. he bought one set.. share kami 4 beranak (Afi mana leh makan lagi kan).. then terus masuk panggung... memula Afi ok jer.. sampailer cerita start dalam 30 mins then dia dah start bunyi.. mmg time dia nak tido... so aku bawak dia kuar.. buatkan susu.. then masuk balik.. bagi Afi minum and zaasssss terus dia tido..

rasa bersalah jugak sebab bagi dia tido dalam keadaan yang agak kuat sound systemnya kan.. tapi dia cam ok jer.. dalam 30 jam jgk ler sampai lenguh tangan aku memegang.. then bila dia dah jaga mmg dia bunyi ler kejap.. aku bawak dia kuar lagi... sempat check hp tengok ada 3 missed call... padan muka aku silentkan pastu vibrate tak rasa.. hahaa... alkisah my mom called.. dia heran pesal call tak angkat.. explain to her.. then boleh ler masuk tengok kejap cerita sampai habis.. dengan diselang selikan aku bawak Afi keluar bila dia tak mau duduk




then after movie.. bawak dorang round jap.. terus gi makan.. pastu... decide to go back.. sebabnya cam semua da tak larat di tambah dengan cuaca yang agak panas.. huhu.. wpun kalau boleh aku nak stay lagi sebab nak try survey baju2 kat ladies nyer department tapi da big boss kata nak balik.. i follow jer... hehe...



akhirnya dapat jugak tengok movie.. aku rasa last sekali aku tengok cerita Geng... masa tu dok pregnant kan Afi lagi..



0 Comments:

Post a Comment