Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 12, 2010

apa plan cuti2 malaysia korang



baru harini leh guna Internet kat umah.. ni pun Afi baru jer aku tidokan.. dah mmg time tido dia pun.. skrg susah jugak nak bagi dia minum susu.. kena tunggu betul2 dia nak tido or betul2 lapar baru dia nak minum or else... skrg pun da pandai bila orang marah dia sikit mulalah buat muka sedih.. kalau Hn marah dia (and at that time Afi dgn aku) he will hug me.. cam minta dimanjakan ler sebab abah tengah marah dia.. so cute bila dia buat gitu..

school holiday already started.. so apa plan..ikutkan aku join family aku gi gathering di Melaka... tapi last min terpaksa cancel sebab ada program lain.. kalau tak soheh dah harini gerak balik ke Kulim.. tapi apakan daya.. takpelah maybe next time.. 


adik2 aku akan ada di Melaka minggu nih.. same goes to my parents.. so kami tak delah ke mana2 kot.. sebab balik Kulim pun tadak sapa.. maybe abiskan di Perlis je lah.. hehe.. lagipun Hn cakap Bank Rakyat ada nak guna hostel sekolah.. ada la kot kan program depa...



0 Comments:

Post a Comment