Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 21, 2010

apalah sakitnya... aku pun tak tahu


hmm as i mentioned before.. mmg blog aku sakit teruk.. abis segala sidebars aku nyer content turun ke bawah.. i tried so many things to make sure yang dia kembali ok.. i've even changed my layout again.. just to make sure that i have my side bars on the right place...

seriussss tension sangat di saat itu.. i even deleted one entry sebab aku ingat dek kerana entry itu segala ini berlaku.. ropanya tidak..

sampai ke saat ini aku tidak pasti apa yang berlaku.. sebab i tried changing the width of every boxes tapi still tak jadi.. ni pun aku banyak buat try n error sampai akhirnya aku rasa da berjaya.. i dunno what when wrong..

so aku sangat2 minta maaf atas segala kesulitan yang di alami.. hehe.. korang tak marah kan.. aku nih mmg emo sikit kalau benda yang aku dok ngadap selalu tiba2 jadi tak ketahuan...

0 Comments:

Post a Comment