Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 31, 2010

gedebuk.. gedebuk... kerja jatuh atas kepala aku


harini lepak di lab lagi.. belum selesai kerja2 aku.. banyak weiiii result slip nak kena print out... hehe.. baru siap year 6 (yesterday) n today siap edit year 3... meaning ada lagi year 1,2,4 and 5.. adeh...




belum siap kerja proses result.. tadi GB da suruh buat benda lain pulak.. esok ada Mesy Kurikulum (02)... aku mmg bawah unit tulah kan.. buat jadual.. proses result... n other task.. so tadi GB suh wujudkan fail tuk Jadual Waktu.. tetiba pulak.. (aikkkk jgn merungut .. kena ikut perintah).. tapi tulah... kerja yang satu nih belum siap.. bila pula nak start buat kerja yang baru tuh.. tu belum lagi fail SALC yang juga perlu dibuat.. uwaaaaa nak nangis...




tapi sabar yer.. (tenangkan ati sendiri) buat jelah mana yang termampu.. setakat nih aku belum dapat surat panggilan tuk mesy esok (adakah aku tidak perlu attend??)



sat lagi ada perjumpaan unit Ko-kurikulum pulak..




0 Comments:

Post a Comment