Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 29, 2010

I Wanna Be a Project Alpha TV Star!



nak masuk televisyen...


nak jadi penyanyi...



adehh aku rasa aku tidaklah punya suara yang merdu.. kalau setakat nak menyanyi dalam bilik air or nak nyanyi dodoikan si kecik tido boleh ler.. tapi teringin nih dalam hati aku yang kecik nih.. teringin sangat nak jadi femes.. teringin sangat nak orang ramai kenal aku sapa... (duhh ada ke orang nak kenal aku ek)...

camner nak jadi femes.. camner nak buat nak bagi semua orang kenal kita.. camner nak buat.. bila orang selisih jer ngan kita.. pastu semua pakat bisik2... oooo tulah si polan..sipolan.. ala yang glemer tuh... (haaaa sapa nak...)


nak tau ker... aku nih kan suka nak berkongsi ngan korang tips.... tapi arini bukan nak kongsi tips cantik, body mantap ke apa... harini aku nak story pasal Project Alpha nih.. ala yang di anjurkan oleh Nuffnang n sekian2 penaja... contoh Adidas, P1 ada MAS...





sekarang nih.. dengan menulis blog pun korang boleh fofular tau... tak caya.. gi lah tengok blog2 kengkawan korang.. haaaaa kan ramai yang boleh menulis.. yang ada ribu riban visitors, followers... glamour le tuh kan.. so sekarang nih.. kalau korang rasa cam boleh or layak or ada kemampuan tuk jadi Star TV (masuk TV tau jangan buat main) n jadi fofular cam Aznil Hj Nawawi (featured in Season 2 punya Project Alpha) senang jer...

ikut je step2 yang tertera di bawah...
  1. buat video (dalam seminit atau kurang) ceritalah kenapa agaknya korang merasakan yang korang sangat ler layak untuk menyertai Project Alpha...
pastu ikut pulak langkah2 di bwh:

Step 1: Join ruumz or login to your account
Step 2: Join the Project Alpha ruumz group! (You're looking at it!)
Step 3: Upload your video into the 'Auditions' Album below
Step 4: Insert a title and a short description about your audition.
Tip: You can also tag yourself to your video so that it will appear on your ruumz profile page
Step 5: To increase your chances of being selected, get your friends and family to "Like" your video


haaa tak susah kan... apa tunggu lagi.. gi lah buat video... aku nih segan sikit tu pasal aku tak buat video... takpelah aku kasik can kat korang yer.. buat tau..


owh hadiah2nyer ... kalau korang berjaya... adalah seperti berikut:

The Top 3 winners will be featured as guests bloggers in the next season of Project Alpha and will also walk away with:

1st Prize
- 3 days 2 nights stay at 360Kuching Hotel, Kuching in a Deluxe Room with breakfast for 2 pax
- Adidas ACTION 3 hamper worth RM100 (Includes a South Africa 2010 mini ball)
- P1 W1GGY Prepaid worth RM199

2nd & 3rd Prize
- Adidas ACTION 3 hamper worth RM100 (Includes a South Africa 2010 mini ball)
- P1 W1GGY Prepaid worth RM199




amacam.. ada berani ker nak join... hehe.. aku tau ramai yang teruja nih.. tapi takpelah aku kasik can kat korang yer... korang masuk tau.. upload ler video korang.. aku nih.. sekadar penulis yang baru nak bertatih.. (adehhh malu pulak)

aku sudahi tulisan aku kalinih dengan Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions or projectalpha.ruumz.com/groups

2 comments: