Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 17, 2010

kenapalah kau habis di saat aku memerlukan


ni cerita kemarin.. ala hari Isnin itu hari.. kan aku ada sebut pasal kena pi kenduri tuh.. haaa nilah kendurinya... tapi harap maklum.. gegambar hanyalah sebelum tiba di rumah kenduri.. sebabnya sampai je umah kenduri hp aku kehabisan bateri (buleh gitu)

alkisah kenduri nih kenduri sepupu Hn.. kalau dulu Pak Ngah attend setiap event kenduri aku ngan Hn so anak dia takkan pulak aku tak pegi kan.. so kiranya membalas balik budi yang ditabur lah nih.. lagipun Hn agak rapat ngan pakcik dia yang sorang nih.. 

ikutkan plannya kul 12 kami akan bertolak dari rumah Pak Ngah ke umah kenduri di Kodiang.. tapi besalah janji Melayu (kenapalah dinamakan Melayu yer - sbb mmg orang Melayu nih susah buat janji kot kan) hampir2 kul 1 baru kami bertolak dari situ.. dengan cuaca yang agak panas dan Afi pulak yang tidak baper sihat (selesema) so keadaan amatlah tidak menyenangkan.. 


Afi dengan kasut pertamanya (murah jer)


dalam kereta kami ada MIL n Tok Hn.. kira penuh lah kan.. tambah adik Hn sorang lagi.. ingatkan nak terus ke rumah kenduri ropanya tidak singgah kat Petronas pulak isi minyak.. yang tok dalam kereta dan bising2 nape tak isi minyak awal2.. hehe.. aku gelakkan jer.. takkan nak tambah minyak pulak kan.. 


then baru gerak ke sana... pengantin naik dengan kawan dia kot.. yang aku pelik tuh.. kalau nak ikut plan jalan nak pegi tu sikit punya senang tapi kenapa pulak kereta si pengantin nih ikut jalan jauh.. aku ngan Hn dah cam pelik kan.. tapi takpelah ikutkan jer.. then sampai satu tempat tuh tengok kereta PakNgah ada kat situ.. ler.. dia pun ikut jalan jauh jugak.. tunggu kawan kat situ katanya.. takpelah... then teruskan lagi perjalanan


  aku suka lah tudung nih.. tak tau kenapa (wpun satu ketika dulu agak kureeng berkenan)

hmm gambar2 nih antara yang terakhir aku sempat amik.. sebelum turun dari kereta sebabnya Afi tido so aku biarkan dulu lagipun dia tengah bf.. layankan kejap.. bebudak berdua nih.. kalau bab bergambar sekarang dah bukan main pandai posing.. mcam2 style.. tapi yg best tu part tangan tuh harus ler buat ala2 peace gitu..


  Annisa buat peace pesen baru ker



  Afi yang masih nak bf wpun panas waktu tuh



hmm gambar terakhir.. adehh kemek pulak awning tudung aku nih.. hehe.. beli dekat kawan yang dok jual kat sekolah.. memula mmg aku tidak baper berkenan dengan tudung2 gini.. tapi last2 terpaut jugak.. hehe.. adalah 5-6 helai.. tapi idakler aku beli yang mahal2 tuh.. murah2 jer.. habuan nak pakai pi sekolah.. tu pun bukan tiap2 ari aku pakai.. kadang2... aku masih pakai tudung bawal tuh.. tulah betul orang cakap.. jgn dok benci sangat kat sesuatu or seseorang.. kang nanti lama2 jadi sayang.. 

0 Comments:

Post a Comment