Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 22, 2010

"Nur Dayana Insyirah 1st Birthday Giveaway


kali nih nak cuba nasib dalam contest ini pula...

tak tau pe nak tulis sebab keadaan aku tidak begitu mengizinkan tuk aku karang n3 panjang berjela.. so aku just nak publish gambar ni jer.. sebab aku ingat nak try tuk kategori B (ada 2 kategori yang dipertandingkan) dan kategori ini khas untuk peminat babywearing.. 



aku godek2 carik gambar aku babywearing Afi tapi tadak yang aku berkenan.. tapi aku suka gambar nih.. sebab jarang kan tengok si abah babywearing si anak.. bukan tadak tapi jarang.. ntahla mungkin naluri keibuan kot kan.. so ibu jer yang suka sangat babywearing si anak.. bapa2 pun boleh jgn risau tak susah pun.. 

happy berday E-ein.. ni auntie Iena nak kenalkan kawan baru 

Nama : Afi Arrayyan b Hairul Nizam
Umur : 9 bulan lebih...


kawan2 jom arrrr join.. kita meriahkan contest ini.. just click 


0 Comments:

Post a Comment