Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 22, 2010

tak boleh betulkan ker kalau salah


macam mana harini sekolah.. ada ok ker... bagi aku n anak2 rasanya ok jer.. siap awal pagi tadi 645am semua da siap.. sent Afi to MakNa's house.. then terus pi sekolah... sebelum tu singgah Petronas dulu isi minyak memandangkan masih awal lagi.. around 715am aku da sampai sekolah... terus le panjat tingkat 3 key in kedatangan tuk harini...


perhimpunan pagi macam biasa jer.. ropanya ada 2 orang cikgu praktikal yang baru masuk harini.. dua2 opsyen muzik.. pas perhimpunan ada perjumpaan utk cikgu2 kejap berkenaan dengan program yang akan diadakan hari Khamis nanti.. aku kena AJK Hadiah.. hehehe... seronok.. hopefully dapat kuar gi beli adiah... pastu dapat souvenier harini dari sorang akak yang balik bercuti dari Sabah (hmm bilalah aku nak ke sana) tima kasih ye akak... ingat kat kitaorang.. (peringatan pasni gi mana2 ingatlah dekat kengkawan yang banyak menolong kita... sedekah le apa2 yang patut- bukan paksaan)


kelas mcam biasa jer.. aku tak mengajar pun (pengakuan berani tuh) tapi discuss question paper.. kan a week before cuti dorang ada exam... dengan kelas year 1 boleh ler setakat bincang sikit n then suruh paste dalam exercise book.. nak suruh buat correction hmmm nantilah.. aku tak mau kelam kabut sangat.. lagipun budak baru balik cuti kan.. tapi tuk year 4 budak da siap kena buat correction tuk certain section.. bukan per nak biasakan dorang.. 

ntah aku pun tak tau mungkinkah trend sekarang.. aku tengok bebudak jarang sungguh buat correction bila salah (aku ada gak suruh buat tp tulah budak semedang jer tak buat) dorang cam buat endah tak endah jer.. kenapa yer...



0 Comments:

Post a Comment