Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 22, 2010

aku da tak mau pikir lagi..


sejak dua menjak nih agak sibuk sikit.. kat sekolah dah 2 hari aku tak sempat nak makan.. sebab kalut dengan sistem ISIS n APMS yang agak berserabut lepas aku gi meeting on Tuesday... huhu... sungguh penat.. kalau nak difikirkan masalah yang timbul tuh mmg buat aku sakit hati jer sebabnya aku sendiri tak tahu what happen n how it could be wrong.. setahu aku dan seingat aku, aku dah buat yang betul (tapi tulah mungkin kot kan ada salah) who knows...

am doing everything on my own actually.. sebabnya aku rasa kalau da nak guna Excel pun masih susah so mungkin (mungkin yer) bila di beri kepada sistem yang baru (dah tu guna database bagai) people would say 'ala susahla..' 'nak buat macam mana nih...' 'guna yang lama dulu kan senang' and so on.. so aku rasa daripada dok dengar itu ini begitu begini dan kerja masih tak jalan2 so biar aku sorang yang proses.. tapi time masuk data dalam sistem aku mmg kena minta tolong dorang masukkan... sebab nak masuk 15 kelas punya markah untuk setiap orang 5 paper.. mau pecah kepala aku nengok nombor kan..




tapi tulah.. mungkin sebab aku jugakkot.. yang perasan teror sangat.. alih2 dah jadi gini... hmm tulah takbur lagi.. hehehehe.. Ya Allah ampunkan aku... aku tak mahu bersifat takbur begini..

jadinya sekarang.. aku tetap da hantar or upload data yang diperlukan (wbagaimanapun nama sekolah tetap di amik sebab database ada problem) sebab harini sepatutnya orang2 di jabatan akan bentang pada pengarah.. harapnya semua ok sebab fasilitator yang tolong masa ari mesyuarat itu hari cakap dia akan cuba selesaikan masalah nih (hehe sebab dia pun antara penyebab kepada masalah tu timbul-erksss masih nak salahkan orang)

ishhhh dah ler.. taknak lagi cakap pasal nih.. aku nak rehatkan otak aku dari fikir pasal nih... sebab serious semalam mmg kepala aku sakit sangat sebab memikirkan hal nih.. kat sekolah pun kemarin kelas tunggang langgang sebab aku tried my best to solve the problem... so now.. i'll just wait n see... kalau mmg ada problem they will inform my school n will let me know.. aku redha jelah ...

sekarang nak rehat... letih sangat rasa... kesian2 anak2 pun jadi mangsa bila aku dok pening gini... harapnya dapat gi jalan2 ke mana2 (Hn ajak balik Kulim minggu nih sebab adik aku yang dok Puncak Alam tu balik) sebab aku rasa one of the best therapy would be window shopping dan nak lagi best kalau dapat shopping sikit...

apapun... hmm itu jelah... nanti kang aku update lagi.. ada benda nak taip tapi nak gi semayang jap.. thanks for being here in my blog.. thanks for reading..


0 Comments:

Post a Comment