Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 02, 2010

mmg banyak kerja cikgu tau.. bukan mengajar jer



sorry i've been missing this few days.. sgt sibuk di sekolah.. preparing all the materials need for JPN's visit... GB minta siapkan segera all the result.. alhamdulillah da settle tinggal cuma nak print slip result jer... analisis semua da bagi GB...

yesterday ada meeting.. aku kan s/u untuk JK Jadual Waktu... so need to prepare file tuk isi all the jadual waktu... (kena buat jugak wpun PK 1 da ada file tersebut).. selain dari itu tetiba je dapat tugas baru (dek kerana aku terror sikit guna Excel) adeh ler.. takpelah aku terima itu sebagai satu ilmu baru yang boleh aku guna... aku kena dapatkan info berkenaan dengan UPSR sejak 2005 until now... mana nak cekau semua tuh.. hehe aku ada orang yang sudi membantu.. tak lain tak bukan S/U Peperiksaan aku... tima kasih nooo..



harini kat sekolah.. aku sibuk sikit tolong kemas2 bilik SAL yang dah berpindah dari bangunan baru ke bangunan lama.. hehe.. ada story di sebaliknya.. tapi we (English teacher) kena siapkan bilik tu before the 15th... persediaan untuk pemantauan Operasi Didik.. aku minta bebudak kelas (waktu aku) tuk angkut semua bahan2 ke bilik baru.. then suruh dorang arrange balik ikut jenis bahan.. nak minta dorang susun elok2 di rak buku or kabinet.. bilik tu tadak lagi kabinet untuk bahan2 tuh... hmm kena tunggu minggu depanlah nak carik apa yang boleh digunakan..

mujur langsir semua ada orang sponsor bagi.. hehe.. kalau nak ikut bilik tu kepunyaan cikgu lain.. tapi sebab dia dapat jawatan baru kena handle Seni so dia dapat bilik lain.. jadinya langsir tu diperturunkan kepada kamilah.. tima kasih yer...


0 Comments:

Post a Comment