Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 23, 2010

sampai ke belakang nak mainnya...

si kecik ni sekarang kalau dalam kereta punyalah susah nak duduk diam.. especially when he knows his daddy is driving.. boleh cam nak melompat gi duduk atas riba Hn.. adehhh aku yang memegang nih rasa cam nak terseliuh tangan.. kalau di letak di car seat.. mmg meraung tak ingat.. melainkan kalau mood dia ok..


haritu masa kami nak gi Pos Laju tuk hantar ubat tok aku yang duduk di Kepala Batas, Penang tuh... saja le tak guna carseat sebab aku mmg dok ingat yang Afi nak tido.. memandangkan mmg waktu tido dia.. so biar je aku pegang.. Hn bawak kereta.. mula2 tu ok jer.. tapi kemudian dah dia buat perangai nak gi kat abah dia.. haaaa aku pun bising ler.. sebab dia kalau berpusing mmg ikut dan dia jer...

alih2.. sampai jer dekat Pos Laju aku terus letak dia kat bahagian belakang kereta.. Hn mmg sengaja jatuhkan seat belakang tuh sebab selalu twin akan main2 or duduk kat belakang ni jer... dan akhirnya si kecik nih pun aku da letak kat belakang.. haaaa apa lagi.. sakanler dia meng'explore' sana sini.. si kakak pulak yang pening kena jaga.. hahaha..


hmm da bosan layan main bantal dengan kakak.. nak pulak panjat tengok tingkat.. hai macam2 ler budak kecik nih.. aku biarkan jer.. tapi tengok jugak sambil2 kan.. kalau leka sangat kang takut tergolek...


tengok si kakak da buat muka.. tak sanggup da nak melayan si adik yang sungguh lasak.. kalau kat rumah time suruh tolong tengokkan adik (time aku mandi or solat) mmg hazab ler.. sebab Afi mmg lasak.. semua tempat dia nak pergi.. so kakak2 ni ala2 tak dapat nak relax2 tengok tv ler kan.. tu pasal kekadang tuh.. kuar jugak.. tak larat lah nak jaga Afi dan sebagainya.. hehe..

apapun.. merekalah penghibur hati aku.. wpun kekadang marah2 jugak sebab tak mau dengar kata dan buat benda yang bukan2.. tapi aku sayang mereka...






0 Comments:

Post a Comment