Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

April 19, 2010

tiba-tiba aku terasa sangat rindu...


aku rindu sangat waktu aku berada di UPM... tersangat rindukan kengkawan sebab kat sana aku ada ramai kawan2.. kawan2 floor n kawan2 kuliah n kawan2 sekolej... seriousss rindu sangat sebab sekarang aku cam susah jer nak jumpa kawan2..



kebanyakkan masa aku hanya di rumah or sekolah... aku rindu nak outing ngan kawan2.. tapi kat sini tadak kawan2 yang ada masa tuk outing.. semua sibuk dengan family masing2.. takpelah outing ngan family jer..

tapi aku teringin sangat nak jumpa, sembang2 dengan kengkawan cam dulu... boleh ker nak jumpa korang balik..




floor mate aku tagged dalam facebook.. rindunya kat korang... eh kita jumpa masa kenduri kak Ezza jom...

0 Comments:

Post a Comment