Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 22, 2010

agak sibuk di hari Jumaat..

jumaat around 1 aku gerak gi UUM dengan adik ipar aku.. dia ada interview tuk kursus perguruan (UPU).. Hn tak boleh bawak.. kereta ayah pulak rosak so aku lah yang kena gi antar.. mujur sempat sebabnya kan aku ada kursus on that same day..

balik kursus around 12.. then gi antar kawan dekat2 dengan sekolah jer umah dia.. tengok dorang belum sampai (MIL n adik2).. aku gi amik Afi dulu.. then masuk rumah tengok dorang da smp.. aku terus gi mandi, siap then makan.. lapar sungguh.. pastu terus gerak gi UUM.. saja kuar awal sikit sebab aku tau tempat interview tuh.. kot nanti tersilap jalan ke apa



sampai jer tengok jam dah kul 145 lebih sikit.. gerak gi Fakulti Teknologi Maklumat.. then nampak ada surat pemberitahuan.. sessi temuduga mula jam 230.. ok sempat ler nak gi carik surau dulu sebab adik semayang.. aku off so tadak masalah.. hehehe... masa sampai tu tgk budak da ramai dok kat ruang menunggu.. banyak bilik ropanya tuk interview nih.



sementara dok tunggu interview tuh.. aku da tak tau pe nak buat.. mujur bawak novel.. boleh gak baca.. sambil2 dok tengok gelagat bebudak nak masuk bilik interview.. hehe.. lawak pun ada.. tengok ahli keluarga yang menghantar lagi sakan.. siap bawak dengan tok n tok wan lagi.. cam da nak antar anak cucu masuk U pulak.. hehe.. sian tau sebab dorang tak sedia tempat duduk for parents.. so bersidai la kami kat tepi koridor.. tu pasal leh amik gambar kasut tuh.. cantik lak nampak

sempat jugaklah aku curi masa tuk membaca sebab itu hari kan aku cakap aku cam da kurang masa tuk membaca... tidak la bosan sangat sambil dok menunggu tuh..


khusyuknya kan..




haaaaa seee bukan tipu tau.. mmg baca..




apapun.. 330 semua da setel.. adik pun da selesai interview.. dia cakap ok jer.. tapi ada jugak bagitau banyak benda yang tak pasti utk di jawab.. takpelah kalau ada rezeki dapatlah.. dan kalau betul mmg rezeki adik.. so dapatler kami fly ke sabah.. she asked for UMS... didoakan semoga dapat.. amin..



0 Comments:

Post a Comment