Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 06, 2010

banyak dah kerja yang ku tinggalkan tuk korang


so yesterday i was back at school after 3 days being at other place.. semacam pelik jer rasa sebab tengok ada benda2 baru kat sekolah.. tapi dek kerana jadual kelas yang penuh dan padat so aku tak sempat juga nak rehat2..

sempat siapkan all the handouts tuk budak2 for next week (sebab aku kan kena gi sana for the whole month) legalah sikit.. kalau tak sian jugak budak2 kena tinggal lama tak belajar... bukan aku tak percayakan guru2 yang gantikan aku while i'm not around.. tapi yolah sian pulak kat dorang.. kang tak tahu pe nak buat.. bila tinggalkan kerja nih at least they know what to do n how to guide the pupils kan..

sekarang kat perlis panas sangat.. eh tetiba cerita panas pulak dah.. takpelah kan campur2.. kang aku tak tulis langsung... korang rindu pulak kat aku (eh.. nape ye sekarang no more new comments in my blog) sunyi pulak rasa.. hehe...


0 Comments:

Post a Comment