Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 27, 2010

the course had ended, but the memories remain


adeh lama kan tak update.. sibuk dengan kursus yang dah sampai pun ke penghujungnya... alhamdulillah ilmu yang dicurahkan akan digunakan sebaik mungkin.. semuanya untuk kebaikan diri sendiri dan orang lain..

penghujung kursus selama 12 sepanjang bulan Mei adalah Global Citizen Day Exhibition.. kumpulan aku aka The Lady Bee group kena buat on topik Places of Interest.... geng kami yang agak happening nih choose nak buat topic on Zoo Around the World, DinoTrek 2 at Petrosains and Disneyland..




our booth yang agak terakhir baru siap di deco (orang lain siap dari awal pagi) tapi kami lepas da makan pagi around 9 something baru nak buat decoration.. hehe.. tapi mmg penuh ler dengan haiwan2, jigsaw puzzle as the acitivity pastu ada informational leaflet, brochure dsbnya..



me as the presenter (tapi akhirnya semua kena present) kena inform the pupils about the booth n what are we doing... hehe.. yang sonok tuh.. sebab budak ramai yang terjah our booth.. so terpaksa la all the group members bercakap jugak.. heheh.. adil kan.. takpe semua boleh buat maaa very easy... tu yang sayang group member aku.. tadak sapa yang lepas tangan..



our brochure and also bookmark tuk budak2 yang datang.. tu yang ada nama tuh adalah our name tag for that day.. hehe.. so cute kan.. mujur ler group member aku adalah semua orang2 seni (tidak termasuk aku yang kalau suruh lukis harus keras tangan2).. so hasil kerja mmg kemas n cantik jer...


see all the things on the table.. haaa anak2 patung tu siap bagi kat budak2 yang berjaya buat aktiviti yang disediakan.. so cam semua budak berebut ler nak kan.. tu pasal our booth jadi terlalu ramai orang datang.. wpun sepatutnya the kids move around in group.. tapi yang awal jer dalam group.. sudahnya ikut suka hati jer.. siap ada yang datang 2-3 kali tuk cuba our jigsaw puzzle, word search and online activities...



thanks to Kak Norma (cikgu sek terbabit) sebab sudi pinjamkan bebarang bilik SAL tuk our display (kira bertuah le group kitaorg sebab ada orang dalam) heheh... semua orang cam teruja jer nengok headgear animal tuh.. sebab siap picit kuar bunyi tau.. bebudak yang mmg da tahu pasal benda alah ni pun cam teruja jer nak cuba..



ni waktu proses penyediaan bahan (brochure n bookmarks) awal pagi tuh.. tak larat aku nak tampal the brochure malam sebelum tuh.. tu pasal bawak gi n minta kawan2 tolong.. tapi sonok ler kerja ngan dorang.. miss u all.... one of the best teamwork for me..

working hard as a bee


group aku ni ada 3 orang nama ina.. tu sorang.. nama dia Roslina.. very creative.. suh ler lukis apa pun semua boleh n jadi jer ditangan dia..



busy bees..


gambar banyak lagi tapi dalam fb lah.. aku tak larat nak upload ke sini.. kan best kalau uploader blogger cam uploader for fb.. senang sikit nak choose gambar.. tapi syukurlah yang ada ni pun...


am very happy sebab all our hard works were appreciated and recognized when we were announced as the best booth for primary school.. others were good too.. and yang lebih menggembirakan aku .. bila diumumkan aku adalah the most outstanding participant throughout the course.. adeh... thanks for voting.. aku tak vote sesapa pun.. sebab aku minta akak Norma yang tolong tuliskan.. for me semua yang attend the course adalah outstanding participant.. cuma mungkin sebab suara aku je yang lebih n selalu kedengaran tu pasal dorang vote aku (eh jgn riak plak)

apapun thanks to all my dearest group member... Kak Norma, Kak Ina, Ena, Kak Sham, Kak Zah, Kak Shikin n Sya.. we are the Lady Bee ye...





0 Comments:

Post a Comment