Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

May 04, 2010

entri ke lapan ratus enam puluh satu

last post aku adalah pada 30 April itu hari.. pastu aku dok try jugak nak update tapi semedang tak sempat.. why..


sebab aku sekarang tengah attend course selama sebulan.. setiap minggu 3 hari which is from monday to wednesday (8am to 3pm).. berlanjutan sampai hujung Mei tu pasal aku tak sempat nak balik godek2 blog.. sebabnya sampai rumah da kalut nak semayang... pastu amik Afi (for sure dah tak sempat nak golek2 atas katil aka rehat) played with him while the twin pun kekadang layan cd or what so ever.. then menjelang malam... dah mmg penat sungguh...



cam last night aku rasa aku tertido dulu sebelum Afi tido.. serius aku pun tak tau camner boleh jadi gitu.. sebelum tuh mmg aku terlelap juga tapi waktu tuh Hn n the twin ada tuk tolong tengok2kan Afi.. but then when Hn left the house to meet his friends (kawan lama waktu belajar kat UPM datang ada program kat Uitm) twin masih main2 lagi waktu tuh.. tapi around 9 something aku da mmg sleepy tak ingat..

cakap ngan dorang (aku agak tension sama waktu tuh so my voice agak kuat ler marahkan dorang) masuk tido.. then aku bagi Afi susu dengan harapan dia akan tido once susu tu habis.. tapi tidak ler pulak.. aku bertambah tak keruan.. mengantuk sangat... badan sungguh letih.. Afi pulak tak mau tido.. so aku agak marah last night...


aku angkat Afi dari dalam buai n put him on my bed.. then i let him played for awhile.. pastu sedar2 dah kul 530 pagi.. aku tengok Afi da tido kat tepi aku.. dan aku belum semayang Isyak.. adehhh.. tak sedar langsung.. sian kat Afi n twin...

letih sungguh ler.. nape ek..


0 Comments:

Post a Comment