Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

June 14, 2010

bergambar depan kedai jual baju..


hari last kami di KB itu hari kami gi KB Mall.. sajalah masuk sini
nanti kang orang tanya cakap da penah sampai dah KB Mall



macam tak pernah pulak dorang amik gambar depan kedai kan..
so aku pun suruhler dorang pose depan kedai nih..
hehe...
alkisah nya aku berkenan dengan baju ijau n putih tu..



apa pesenler gaya si kakak nih.. hehe.. tapi lately dia mmg suka pose gini
tengok gambar nih baru aku perasan yang kasutnya sungguh comot..
hehe..
nampak sangat mak dia penyegan kan..

lastly mmg masuk kedai nih.. tapi aku tak beli baju
aku beli skirt jer (ingat nak pakai gi sekolah)
nak beli lebih2 almaklum aku tadak pegang duit.. nak minta ngan Hn
huhu..
aku cukup tak berkenan bila he gives me that 'look' when i asked money from him

so simpan je lah dalam hati.. huhu...


0 Comments:

Post a Comment