Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

June 13, 2010

kenapa masih tak boleh nak upload gambar.. so guys.. story je lah yer

alhamdulillah ari Jumaat da selamat sampai di Kulim.. aku ingat nak terus balik ke Arau ropanya Hn plan nak balik Kulim dulu... takpelah i follow...

ari Sabtu kami gerak ke Alor Star.. kenduri akak senior aku sewaktu belajar di UPM dulu.. alhamdulillah semuanya selamat.. dan wpun kami agak sesat (kad aku tinggal di Arau) tapi akhirny dipermudahkan juga perjalanan kami n sampai ke rumah kenduri.. akak Ezza, tahniah yer..


then lepas kenduri terus gerak balik Arau.. aku mmg flat gila.. mujur all the way to Arau Afi tido.. aku pun tido sekali.. sian dekat Hn drive sorang2... sampai umah before 4pm.. so sempatler semayang zuhur... then sambung rehat...


sebelum Magrib kami gerak gi umah MIL.. nak sampaikan barang2 yang kami beli tuk semua.. mak buat nasi goreng.. suapkan Adriana 2 kali tambah.. sedap wpun simple.. lepas settle semua terus gerak balik ke rumah.. Hn nak tgk bola.. jam pun da dekat kul 10.. so aku bawak Afi masuk bilik n tidokan dia.. sambil2 tu abiskan satu novel..



0 Comments:

Post a Comment