Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 10, 2010

entri ini adalah luahan perasan aku semata2


aku rasa kan aku tahu la kenapa susah sangat nak upload gambar nih..
mungkin disebabkan oleh connection yang maha slow oleh bband aku




tak kisahlah ko nak bagi aku upload atau tak..
janji aku leh online seminit dua pun jadilah..
pagi tadi around 11 am kami gerak gi umah MIL..
sejak adik Hn gi UMS kami belum ke sana lagi except for Hn lah masa nak
amik n hantar dorang ke airport itu hari..
rumah mak agak sunyi sebab sapa pun tak dak kecuali mak..
sian dekat mak...
kalau dulu wpun adik kejap ada kejap tadak kat umah
(besalah budak2 remaja nih.. jumpa kawan2 semua kan) tapi sekurang2nya adik tetap ada dengan mak..
tapi sekarang rumah tu rasa cam sunyi jer..



huhu.. tiba2 teringat pulak dekat mama aku.. mama pun sama kes jugak..
abah aku kerja di KL dan duduk di sana.. mujur adik aku yang kecik tuh sambung belajar di Kulim jugak.. so dia mmg duduk di rumah lah..
dan mama pun bekerja so most of the time she will be at her school...



pastu aku cam terfikir...
esok kalau aku dah tua.. camner yer..
adakah aku akan senasib seperti mama n mak..
duduk di rumah sorang2...
anak2 semua sibuk dengan kerja masing2..
huhu sedihnya...


sekarang pun kalau tadak apa yang nak aku buat kat umah
dah rasa cam bosan semacam jer
(reason for being so moody lately)
tambah pulak dengan Hn yang asyik sibuk dengan kerja asrama dia
n training dia..
so i have to do everything on my own at home
with my 3 kids
(bukan nak kondem or apa cuma sekadar luahan perasaan)
kekadang cam temper tak tentu pasal
pastu bila teringat pulak kang nanti kalau tua
dorang (anak2) tak mau jaga aku.. tak mau tinggal dengan aku
huhu terus sedih semacam n emo..

uwaaaaa
my dear kids.. mama bukan saja2 nak marah korang...
mama sayang semua sekali
cuma kadang2 mama nih emo tak tentu pasal
pastu mama korang nih tak suka kalau tak ada benda nak buat
aku nih ada penyakit.. bila bosan terus nak emo2
(pelik kan)




so moral of the story..
sila jgn emo tak tentu pasal dengan anak anda..
takut kang nanti dorang berdendam n tak mau jaga korang..
huhu...


0 Comments:

Post a Comment