Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

July 17, 2010

this was not something i dreamt to be

dulu masa aku kechik..
tak pernah pun mimpi (haaa amik ko mimpi tuh)
nak jadi cikgu nih..

serius tadak langsung dalam senarai cita-cita aku
(ala borang yang kita dok isi masa sek dulu tuh)
sebabnya aku ntah tak suka kot time tuh

wpun mama aku adalah seorang guru..




tapi insyaallah
dari saat aku bergelar guru
(which is hmm let see bila yer 2002 tuh)
aku start mengajar
budak2 dan mencurahkan ilmu kepada anak2 bangsaku

aku akan pastikan yang
ianya menjadi tugasan yang dapat memberi kebaikan
dan keuntungan kepada orang lain...

wpun aku admit aku nih kekadang tak kreatif dalam
bab nak bagi ilmu nih
(esp now since i'm teaching budak2 kecik)
tapi aku akan cuba buat yang terbaik..

i'm trying hard to love what i'm doing now...




0 Comments:

Post a Comment