Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

August 07, 2010

redha je lah

hmm day 2 at Langkawi..
semuanya ok cuma tadi sangat ler bosan
nak tau kenapa
aku datang nih menggantikan guru data aku
so kekdahnya aku tak tahu menahu pasal sistem yang digunakan
dan kerja yang kami kena buat adalah
verified all the data
pihak jabatan dah mudahkan kerja kami
yang mana dorang da tanda siap2 mana data yang perlu di baiki
so tadi tugas kami cuma
list out data yang terlibat..
dan sekolah aku dari beratus2 tuh cuma 4 orang jer yang silap
jadinya
nak repair kenalah bawak balik ke sekolah
sebab aku mana lah tahu no i/c bebudak tuh
so tadi lepas 10 minit jer dah pakat2 melengu
tak tau nak buat apa
so memandangkan the hotel is wified.. semua pakat dok layan FB ler
dan tak kurang jugak yang dok layan bersembang jer..
imagine ler dari kul 10 pagi lebih kurang gitu
sampai kul 1230 kami kena duduk dan tidak berbuat apa2 di dalam hall
aku pun layan jugak guna hp aku
sebab segan nak pakai laptop..
(senang orang tahu apa yang kita buat kan)
tu pasal korang boleh tengok fb n twitter aku dok berupdate sentiasa tuh
now dah kul 140 lebih..
jap lagi nak solat then nak kuar jalan2
sebab kami ada slot kajian lapangan..
nak kaji keluasan dan tapak2 yang sesuai di Langkawi
korang pulak buat apa

0 Comments:

Post a Comment