Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

August 24, 2010

terkejut tergempak kena bangun jugak


pagi tadi kami sahur dalam keadaan sangat kelam kabut..
apa taknya 530 baru aku tersedar..
huhu..

dek kerana memikirkan anak2 yang nak berpuasa so kelam kabut
jugak kejutkan dorang tuk makan..
Hn pun bangunmujur spaghetti yang aku buat tuk berbuka tuh masih berbaki
so panaskan apa yang patut
then terus makan


sian kat anak2 aku tuh
kot kalau dorang tak larat sangat harini
mungkin aku izinkan dorang berbuka awal..
sebabnya pagi tadi dorang bersahur cam tak sempurna jer

aku pulak
dek kerana dah agak terlewat so tak sempat nak buat Nescafe : White Coffee aku
so kekdahnya sekarang da sakit kepala (mungkin juga sebab bangun dalam keadaan terkejut)



mujur kat sekolah agak relax..
budak tengah minggu exam
risau jugak aku kat anak2 nun di sekolah sana




hopefully they manage to do well in their exam
sebab Hn da janjikan Lost World of Tambun
kalau dorang dapat all A's in their exam
kita doakan je lah



0 Comments:

Post a Comment