Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 05, 2010

kantoiiiiiii




sekarang nih ada di rumah my mom
alhamdulillah selamat sampai wpun waktu otw tuh Hn tersangat ler mengantuknya
while driving the car
huhu
sampai terus tolong mama buatkan sagu ngan kuah gula melaka tuh
adehhh ada ke nama khas bagi kuih or desert nih ek
aku suka bangat sama nya

semalam jugak discover that
my twin ada ngelat sikit bab puasa




tahun nih tahun ke dua dorang berpuasa..

all this while mmg aku dok rasa yang ada ketika tertentu dorang
terlupa n temakan..
tapi yesterday masa kat umah MIL
mmg aku nampak ada bungkusan makanan dekat tempat dorang dok main

so aku syak ler yang dorang makan..
aku idakler nak marah bersungguh kan
sebab dorang sedang belajar berpuasa..
kalau tak puasa pun takpelah

tapi bila di tanya
dorang cakap tak makan..
huhu
Hn angin ler... sebab sah2 benda tuh ada kat situ
sapa lagi yg nak makan kan...



akhirnya dorang mengaku yang dorang makan..
aku taknak marah sangat sebab aku dulu pun
waktu umur dorang belum tentu dapat puasa penuh gini
alah nama pun budak2 kan..
so i told themkalau dorang tak larat nak puasa bagitau lah
aku janji takkan marah seba aku taknak dorang start menipu


aku harap sangat dorang faham...
tapi yang best tuh
bila tanya si adik.. cam malu2 alah jer bila tanya makan ke tak
tapi bila tanya si kakak...she said that adik yang ajak makan..




so the mastermind is adik lah kot..
hehe...
pandai ler korang berdua ek




lagi satu
dorang pulak dah tahu tak puasa kan
bukannya reti nak minum air ke
they just ate
dah tu makan pulak biskut or cam kes kat umah MIL tuh
makan maruku jer..




then tunggulah sampai waktu berbuka pulak
barulah minum air...


macam2 hal lah korang berdua nih...





teringat dulu kecik2 minum air waktu amik air semayang.. hehe... kes tak puasa...
terbalik kot.. si anak makan jer.. aku dulu bantai air jer..
haha...
so should not blame them.. but will try to educate them



0 Comments:

Post a Comment