Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 24, 2010

n3 gambar p Penang harituh

nih cerita Sabtu lepas.. masa aku ngan the family gi antar adik ipar aku ke Penang Airport.. dia mau balik Sabah bah.. hehe.. aku ada buat entry nih itu hari.. ler tak caya hah nah gi baca balik.. story pasal kami tak plan pun nak gi antar tapi n3 kalinih aku cuma nak gegambar yg aku snap harituh...


aku ngan Afi.. budak nih kalau tak di carry alamat nyer jenuh le aku kena berkejaran satu airport tuh mengejar dia.. sebab he will not walk but run ok.. so kalau nak pastikan perjalanan kami di mana2 tempat adalah selamat dan tidak huru hara.. jadinya either me or Hn will carry this big boy now.. tapi baby wearing Afi sekarang adalah amat seksa ok.. he is 11 kg now.. terasa sungguh bila wear Afi.. tapi apa boleh buat... dalam stroller boleh le gagah kot dalam 10-15 minit.. itu paling lama...



nilah ropanya adik Hn yang belajar nun di Sabah nun.. hehe.. semoga sihat dan selamat di negeri orang nooo.. itu hari masa balik raya she suggested me to buka gerai jualan barang2 dari Sabah.. apa lagi kalau tak gelang tangan mutiara dari sana.. dia cakap sungguh murah dan berbaloi menjualnya di sini.. aku no comment jer.. tapi tulah aku nih tak baper gemar menjual.. membeli boleh arr.. apapun tengoklah nanti camner.. boleh juga tambah pendapatan kan..



silap pakai kasut.. dan juga kes tidak bawak kasut spare.. so terpaksalah wear Afi while wearing this high heel.. boleh tahan gagah jugak ler aku sebab berjaya melakukan ini.. mujur tak terjatuh or what ever kan.. kalau tak sakit boleh malu pun boleh.. tapi once dapat seat dekat waiting hall tuh mmg terus arrr cabut kasut sat.. tapi tak lama pun sebabnya pastu jenuh nak mengejar si kecik nih..

airport pulak boleh tahan ramai jugak malam tuh.. so mana nak tengok twin lagi.. mana nak wearing Afi lagi.. so agak tercabar jugak ler kesabaran aku time tuh.. Hn dok layan anak buah dia yang balik sekali dengan adik dia malam tuh..



uikss jelir lidah pulak dah budak kecik nih..


saja seronok tangkap gambar sendiri kot cermin kereta

kesimpulan dari situasi dan cerita di atas.. kalau rasa tak selesa dengan high heels or kalau rasa kena buat perkara2 seperti di atas.. boleh ler spare satu kasut yang sedap n senang di sarung (gantian) kalau tak mau meraung ler kat situ kan.. hehe.. tapi aku still boleh control( sendiri mau ingat ler sapa suh cari sakit)

0 Comments:

Post a Comment