Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

September 18, 2010

sonok jugak.. without plan


sekrang tengah berada di rumah my mom
mmg kami tak plan nak balik pun this week
sebab kan baru je balik dari cuti raya itu hari..
tapi alkisah adik Hn kena balik Sabah tonite
so last minute Hn cakap nak gi antar ke airport

so tadi lepas jer siap2 basuh baju semua bagai..
then lepak2 jap terus siap gi open house umah member satu sekolah
pastu balik rumah amik barang2 then cargas ke umah IL
amik adik n oso sepupu (kalau tak silap ler) Hn sebab dia pun balik Sabah


terus drive ke Penang..
mmg tadak langsung dalam perancangan sebab awalnya orang lain
yang nak hantarkan dorang nih ke airport...
tapi cam best jugak sebab dapat jalan2 ke belah Penang
dah lama jugak aku tak sampai airport (ceh jakun pulak dah)




sampai dekat2 kul 7 dah dekat sana
then terus adik aku gi check in dulu
pastu makan..
aku teringin nak makan Kenny Rogers...
tapi dorang semua nak makan McD..
makan jugaklah...


then pas dorang masuk balai berlepas kitaorang pun balik
Afi tido dari kuar airport sampailah sekarang..
hehe..
letih sungguh dia

aku pun letih jugak..
mana taknya dahler kena carry dia using Bjorn tuh
and oso at the same time aku pi pakai high heel..
alkisah ler kan nak dijadikan cerita..
abis letih kaki aku.. sian kaki aku kan..





nota : Bila nak sampai kaki ke Sabah nih..



0 Comments:

Post a Comment