Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 14, 2010

lagu nih mmg semua couple2 zaman sekarang kena dengar

okeh selain Maher Zain as artist of the month dalam blog aku..
aku suka sangat dengar lagu nih..
aku tak kenal sapa penyanyi nya..

korang dengarlah yer
aku suka the music
catchy gitu...
lyrics pun mengancam seiii




Kalau berpacaran, Memang banyak pantang larang,
Menjaga susila, Ibubapa adik abang.
Apabila berdua, Carilah tempat yang terang,
Agar tidak pula, Mencuba aksi terlarang.

Boleh pandang-pandang, Jangan pegang-pegang,
Duduk renggang-renggang, Bertambah sayang,
Biar malu-malu, Biar segan-segan,
Kerna malu itu, Perisai orang beriman

[Ana Raffali]
Kalau berpacaran, Jangan tunggu lama-lama,
Kalau dah berkenan, Jumpalah ayah dan mama,
Hantarlah rombongan, meminang dengan segera,
Kalau terlambat kasih mu disambar buaya.

[Altimet]
Kita sambung cerita, Kalau kamu berdua,
Aku yang ketiga, Aku penambah perasa,
Aku lah pendarab nafsu serakah,
Hai teruna bikin perangai selamba,
Hati si dara kata tak apa.

Berani buat terima padah,
Kalau tak sedia, Ucap syahadah

0 Comments:

Post a Comment