Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

October 29, 2010

this shoes are.....



masa kursus Pedagogi itu hari.. one of the things that we need to do is to present our finding towards the topic discussed.. so ini gambar waktu aku ngan kak Ina buat presentation tuk our group.. hehe.. group paling happening.. aku suka group nih..






dan akhirnya setelah hampir sebulan dok terperap di dalam kotak akhirnya i've decided to give it a try.. yup akhirnya kasut yang aku beli sebelum raya (alkisah konon nak pakai raya) telah pun dirasmikan.. tu pun sebab kawan aku Azlina (nama kami sama) suh aku pakai last day course Pedagogi tuh.. hehe.. Ena, aku semakin tinggi dek kerana kasut nih tau... aku dok ingat nak sakit ler kaki sebab pakai kasut nih tapi sebaliknya tak sakit pun.. cam eh selamba biawak jer aku pakai (nah amik ko selamba biawak tuh camner yer)




dan kembali semula ko ke dalam kotak.. bila pulak nak pakai nih...



0 Comments:

Post a Comment