Skip to main content

Afgan - PadaMu Kubersujud


sedap pulak lagu nih.. naper cam sebelum nih tak pernah pulak terperasankan lagu nih.. nih semua gara2 clip2 chomel dalam fb aku tuh (yg aku share tuh) ada satu guna lagu nih.. sedap ler... ditambah pulak dengan cartoon yang cute tuh...

Afgan PadaMu Kubersujud

ku menatap dalam kelam
tiada yang bisa ku lihat
selain hanya nama-Mu Ya Allah
* esok ataukah nanti

ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah

reff:

kau tempatku meminta
kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang slalu bertakwa

ampuniku Ya Allah
yang sering melupakan-Mu
saat Kau limpahkan karunia-Mu
dalam sunyi aku bersujud

repeat *, reff
repeat reff

pada-MU 

Comments

Popular posts from this blog

something...

Fuhh settle satu bab.. tapi yg menunggu masih ada lagi few things.. but now time to rest kejap.. lgpun mau dengan kerja nih tak pernahnya habis.. so yeah take it easy nooo.. wow, cepat jer kan masa berlalu... dah nak habis penggal persekolahan 2016.. (ayat standard cikgu2 menjelang hujung tahun)

Alhamdulillah quite a lot of things happen, byk benda yang tak jangka tapi syukurlah terima semua tuh sebagai ilmu dan rezeki yang Allah kurniakan.. in shaa Allah will do my best in all.. thanks atas kepercayaan yang diberikan..




something we're organizing for this coming December... ahli keluarga sebelah mama dari Selangor akan datang untuk family day di Perlis.. yeah it's our time to handle the program.. In shaa Allah we're planning for the best. Place to stay dah booked, now nak plan for activities pulak..




aktiviti setiap hujung minggu, in shaa Allah selagi ada daya dan kesihatan yang baik akan pi laa jenguk dorang.. mau x pi rasa something pulak.. praying they will be able to a…

Penang with SKTTians

Hello November... 
22 Okt ritu geng sekolah ke Penang.. its a day trip jer saja jalan2..
penang trip with friends was superb.. we're actually waiting for this.. we really need a break from school work and spend some time togethers.. Alhamdulillah dipermudahkanNya segala urusan kami ke sana.. 
started the journey at 830am...



singgah rest n relax kat Gurun untuk bfast... then off we go..

sonoklaaa mek nih dapat naik bas.. masa nih abg Afi n Hn gi UPM for rugby twin pulak ada di rumah my inlaw sonok dapat tengok laut kata Aisyah... yolah before this mmg lain laa rasanya  kalau naik kereta jer atas jambatan tuh.. x puas nmpk laut..

first destination was Bukit Bendera.. excited semua nak naik cable car tapi SubhanAllah punya ramai orang... we reached there around 12 kot or earlier tapi dimaklumkan at 2pm baru dapat naik... di tambah dengan hujan renyai2 time tu so we decided to move to our next destination..

 choose to babywear Aisyah even she's not a baby anymore.. dengan orang r…

House of Rugby, Arau

kalau sampai ke Arau.. jemputlaaa singgah ke House of Rugby..
  FLYHALF Lamb Chop RM15 (free iced tea/syrup)

FLYHALF Chicken Chop RM10 (free iced tea/syrup)

Nasi Ayam RENDANG TOK PAH RM5 (free iced tea/syrup)

lepas dekat 3 weeks open baru naik sign board.. semua nih kerja Hn dengan budak2 dia my part hanyalah tolong2 di dapur..