Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

November 27, 2010

awal pagi punya cherita..



ingatkan awal2 pagi connection will be superb sebab kalau malam selalu sangkut.. but i guess now dah tak kira time mana.. asyik tersangkut2 jer connectionnya.. huhu.. terima jelah.. nak pasang streamyx orang tak sudi nak mai pasang kat umah kami.. huhu.. nak kata apa lagi kan.. well arini dah rasa kurang sikit sakit di tekak tuh.. harapnya dapat betul2 pulih lah.. dah tak larat ler asyik sakit2 nih.. (uiksss semua tuh ujian dari Allah tuh terima dengan redha) apapun syukur sebab masih ada daya tuk bersama anak2 cuma kadang2 tuh mengamuk jugak tak tentu pasal..


okeh apa nak tulis pagi2 nih.. hmmm.. sejak dua menjak nih aku selalu sangat blogwalking ke daerah2 yang aku tak pernah singgah.. reason is to get new friends.. tak salah ka... sebab that is one of the reason why i blog.. seronok tengok blog orang yang kadang2 boleh membuatkan aku senyum sorang2.. dan kadang2 info yang ditulis tuh menyedarkan aku tentang something.. dan aku terus follow blog dorang sebab aku suka dengan apa yg berlaku dalam blog itu.. 


dan akhirnya blog list aku makin panjang.. aku ingat nak sort ikut title tertentu.. tapi cam susah pulak nanti nak memilih apa untuk di baca... dulu penah buat dah tapi akhirnya aku tertinggal or termiss beberapa blog rakan.. jadiknya malas nak groupkan blog2 korang so end up aku punya list berjela2.. tapi insyaallah aku terjah setiap satu.. 


0 Comments:

Post a Comment