Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

November 22, 2010

awan lagi...

petang2 nih layan lagi gambar awan yang aku amik haritu.. nih bukan dari gegambar yang sama cam prev post.. tapi nih paling latest ler kiranya... hehe.. gila tangkap gambar awan ler pulak.. dek kerana kerap ujan di utara nih so kekdahnya bila ada matahari boleh ler nangkap gambar awan cantik kan.. hehe.. so korang tengok n judge lah sendiri samada cantik ke idak bentuk awan nih.. 


awan 1

awan 2

awan 3
aku paling suka awan no 3 nih la... cam kelompok2 awan dia.. kan..awan pun nampak biru jer.. mujur jugak lampu trafik tuh kaler merah kalau tak.. idakler sempat aku nak nangkap gambar nih.. hehe.. well aku idakler pro cuma suka2 jer tangkap2 gambar nih.. selain gambar awan aku suka tangkap gambar aku n gambar anak2 aku.. tak kisah ler masa mana pun.. sampai haritu ada budak kat sekolah cakap 'teacher nih asik tangkap gambar jer... benda makan pun nak amik gambar' hehe... ko tak tau cikgu ko nih mmg gila sikit tetambah bila menjadi blogger nih harusle kena amik gambar banyak2 kan.. senang sikit nak tepek dalam post. kalau tadak idea pun bleh jadi cerita dengan hanya meletakkan gambar dalam post/n3 tuh... tak caya cuba try tengok... 

lagipun aku ada baca one way to increase or nak upkan traffic or hit di blog adalah dengan memastikan blog anda penuh dengan gegambar.. banyak seiii blog yang kata gitu.. so aku pun try n error je lah.. wpun idakler hits aku sampai ratus2 sehari.. tapi aku nak jadikan blog nih cam album gambar aku ler.. online gitu.. sebabnya sekarang mmg da jarang nak gi print or cuci gambar

0 Comments:

Post a Comment