Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

November 27, 2010

bila tak tau nak cakap lagu mana.. sendiri mau ingatlah apa kesannya



ingat nak tido awal..
sebabnya kan i had my tonsil..
(doc yang kata - hmm aku mmg tadak sejarah dengan tonsil nih)
tapi alih2 tak boleh nak tido pulak
tapi petang mmg nak sangat tido
sebab pas makan ubat i felt so sleepy tapi tak boleh nak tido
sebabnya my kids tadak sapa nak pantau..

aku tak risau tentang twin... but Afi..
uishhh susah kalau tadak sapa yg tolong nengokkan..
Hn pulak busy.. end of story..
so aku mmg nak tido tapi tak boleh




mmg ngamuk kejap ler tadi ngan the kids..
sian dorang..
cumanya aku harap sangat Hn akan ada dirumah tuk
handle the kids while i had my rest..
bukannya sesaja nak rest.. tapi mmg aku betul2 need the rest
to recover.. 








arghhh benda da jadi.. let it be jerlah..
then tadi gi pasar malam di Arau..
banyaknya gerai jual tudung.. wpun i'm in the mood to shop
tapi cam tak rasa pulak nak membeli..
huhu byknya tudung2 yang menarik..
berkenan degan gypsy shawl tapi sebab 
tadak rasa nak beli so tak beli.. wpun murah sangat..


contoh yang aku berkenan cam nih ha

http://stylish-hijab.blogspot.com/

1 comment: