Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

November 28, 2010

bosan = what shud i do??



kalau korang ler kan.. kebosanan tak tau nak buat apa di rumah.. apa korang buat..(eh apa punya soklan nih).. hmm aku selalu gak rasa bosan sebab tak tau nak buat.. tapi sudahnya ada jer benda yang akan aku buat.. apa yang aku selalu buat : 

blog surfing - hmm ni mmg selalu aku buat.. tapi bergantung kepada keadaan sebab kalau time Afi is awake mmg susah ler nak duduk depan laptop jer kan.. kena lah entertain dia.. tapi kalau time dia tido mmg layan ler blog2 yang ada.. best jugak sebab dapat kenal kawan2 baru.. baca2 cherita orang.. 


facebook - nih pun sama kes dengan no 1.. tapi kadang2 tuh bosan jugak dengan fb nih .. most of the time benda2 yang sama jer nak kuar.. aku selalu check untuk status updates jer.. then belek2 gegambar kawan2..
layan cerita2 di channel 701-712 - haaa tu my fav channels ler tuh.. start dari AXN sampai ler ke E!.. kalau 701 tuh aku suka CSI (all 3 okeh) then masak2 cam Nigella n Jamie Oliver, then 710 aku suka NCIS, Criminal Minds and latest aku suka nengok Bones.. 712 aku suka G and Bill, then kadang2 nengok Kimora, E! News etc..



play around with the kids - i have to admits most of the time aku tak reti nak main apa ngan dorang.. esp the twin.. dorang nih prefer layan CD n sometime they play computer game so aku jadi cam blur jer what to do with them eh.. teringin gak kekadang tuh nak main mekap2 ker ngan dorang .. tapi aku tak reti.. masalah kan.. mommies out there please help me.. rasa cam teruk sangat sebab aku tak reti nak main dengan anak2 aku.. kalau dengan Afi mmg layan main kereta dia n lori dia 


kemas rumah - ni kalau nak buat kena tengok mood aku jugak sebab kalau tadak mood nak kemas mmg tak menjadi.. tapi kalau mood ada aku akan siap redeco the house furniture.. but then Hn akan bising2 lah sebab aku ubah2 lagi... tapi most of the time aku cuma buat benda2 biasa jer lah cam sapu, mop, susun2 buku, mags and so on

living room yang simple giler.. but cool
 
alahai alangkah indah kalau umah aku cantik gini


hmm what else yer..

2 comments: