Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

November 22, 2010

cantik itu subjektif...


kemarin punya entry dah penuh dengan gambar twin kan.. 
so arini kasik letak gambar aku pulak ngan Afi.. hehe.. adil lah kan.. 
saja jer nak tayang tudung baru yang aku beli dengan Ammara itu hari.. 
this piece is Ammara Hasna Dwi Color Shawl.. aku beli 2 pasang jenih nih.. 
satu lagi aku pakai masa di Lunch SKTT itu hari.. hehe..


material dia chiffon silk so sungguh senang nak bentuk..
aku prefer pakai dengan inner..
so there u go me with the shawl..




hmm sebagaimana yang korang tahu
recently my kids are down with diarrhea n fever kan..
last sekali yang kena adalah Afi n of course me..
aku tak kena cirit birit..
tapi cuma badan aku rasa tak sedap..



wpun dia nih demam..
tapi masyaallah sungguh lah aktipnya..
tak nampak pun cam orang sakit kan..
these pics were actually taken masa dia tengah demam
boleh dok terlompat sana sini 
n his fav act would be angkat kereta kebal dia nih




kereta nih dia angkat cam kacang jer..
tdak masalah..
seriau jugak aku nengok


erksss Sara..
tadak lagi ke cotton shawl ituh..
i so love it..
rugi plak rasa sebab amik satu jer itu hari

0 Comments:

Post a Comment